Wysłany: 2008-07-17, 19:25 Maleńka myszka ze złamaną łapką!! Co dalej? Twoje Zwierzęta: Tina :) rodowodowy kundel :)
Witam wszystkich.
Pisze tutaj, ponieważ dzisiaj mój pies złapał myszkę. Trochę ją potarmosiła, a ja ją odstraszyłam, żeby owej myszki nie zjadła.
Myszka żyje, ale w efekcie ma chyba złamaną łapkę. Na pewno, bo wcale nią nie porusza, a jedynie "włóczy" za sobą.
Miałam ją tam zostawić, ale kiedy leżała tak na wale i dyszała, nie mogłam pozwolić jej na taką śmierć. Znajomy który ze mną był, kazał mi ją dobić co by się nie męczyła, bo zapewne ma obrażenia wewnętrzne.
Ale coś kazało mi zabrać ją ze sobą do domu i nie zawahałam się ani chwili.
Nie jestem pewna czy ma jakieś obrażenia wewnętrzne czy nie. Ale sądząc po jej zachowaniu to raczej nie. Choć nie znam się na gryzoniach, to chyba pd razu widać jak zwierze ma się dobrze. Na początku była przerażona i siedziała w bez ruchu na rękach, myślałam ze nim dojdę do domu ona będzie martwa, ale ma wielkiego ducha walki
Mimo wszystko wzięłam ją, bo jeśli miała by umrzeć, umarła by na moich rękach a nie w trawie.
Bardzo często się czyści i zajada się marchewką.
Właściwie to jest trochę mało ruchliwa jak na mysz przystało ale sadzę, ze to właśnie przez tą łapkę. Siedzi sobie w pudełeczku po flaczkach i jeszcze nie wyszła.
Powiedzcie mi, czy taka mysz dzika, ma szansę żyć w niewoli? Właściwie ona jest jeszcze mała, ale to jej pierwszy kontakt z człowiekiem. Myślałam, też żeby zabrać ją do weterynarza... ale kiedyś znajoma poszła z chomikiem to weterynarz nic nie mógł zrobić... właściwie jak założyć np. gips takiemu maleństwu.
Najlepszym rozwiązaniem było by ją wypuścić jak dojdzie do siebie... Ale jak ona da sobie radę z chorą nóżka??
Proszę pomóżcie...
[ Dodano: 2008-07-18, 11:01 ]
Czy ktoś ty w ogóle jest??
// Poprawiłem temat < Mysia